Obses Budak Gila Game

|
Rasanya dah nak dekat sebulan aku tak bebel ape2 kat sini. Ada lah jugak orang bertanya nak update blog aku, tapi aku macam malas nak update sebab kepala otak aku dah tertumpu kat benda lain yang membuatkan aku takde idea dan malas nak update. Kepada peminat2 blog aku (KALAU ADE LAAAA.....), minta maaf kerana buat korang semua tertunggu2. Hehehehe!

Aku tak tau nak cerita apa kat sini. Mungkin apa yang aku nak cerita ni adalah sesuatu yang MEMBOSANKAN untuk korang. Tapi bagi aku, benda ni dah bermain dalam kepala otak aku sejak 2-3 bulan lepas. Nak tau ape dia???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

PRO EVOLUTION SOCCER 2011! hahaha!

Bagi orang yang gila game macam aku terutamanya game bola, ni lah game yang aku dah tunggu2. Aku dah tengok dah gameplay dia kat youtube, sumpah best!! Aku dah visit website dia, macam2 benda baru yang dah ada dalam game ni. Website dia pon boleh tahan jugak, tapi agak crowded sikit la, buat mata aku sakit nak tengok. Sian mata aku tak dapat nak berehat langsung.. Haizz!

Selepas aku tak berpeluang nak beli game GTA LIBERTY CITY STORIES, kali ni aku target nak beli game ni pulak. Harap2 takde lagi lah perkataan "Sorry der, dah habis la...." bila aku datang nak beli game tu. Kali ni aku memang berharap sangat2 dapat beli game ni. Doa2kan lah aku supaya dapat game ni yer.

**********************************************

"Ingat aim, kau tu ada banyak assignment, jangan ingat nak main game aje!"

Yelahhh... Aim tau laaa.......

0 comments:

Post a Comment